اخباری قدرت گرفته از تکنولوژی

بررسی اخبار از دید تکنولوژی

اخباری قدرت گرفته از تکنولوژی

بررسی اخبار از دید تکنولوژی

طرز تهیه سیکادای کامل

 

ظاهر آنها را فراموش کنید.  چشمهای کوچک و قرمز آنها را نادیده بگیرید و بالهای براق و پوسته سیاه آنها را کنار بگذارید.  فقط چشمان خود را ببندید و گاز بگیرید.

در مورد cicadas ، به نظر می رسد آن اشکالات به اندازه انگشت شست که در بهار امسال شرق ایالات متحده را پوشانده است ، بسیار خوراکی است.

بنابراین وقتی به سیکادا فکر می کنید ، به سلیقه خود فکر کنید.  زیرا واقعیت این است که می توانند خوشمزه باشند.

الیس هریس از وودبریج ، ویرجینیا ، که در محافل آشپزی به عنوان یک آشپز وحشی شناخته می شود ، گفت: “من فکر می کنم که آنها بهترین حالت را دارند.

cicada بزرگسالان در 12 مه 2021 به واشنگتن نقل مکان می کند.  (کارولین کاستور / آسوشیتدپرس)

هریس در رویدادهای مهم از ساحل شرقی ایالات متحده تا بریتیش کلمبیا غذاهای غذایی سالم سرو می کند.

در این ماه ، او CBC News را به آشپزخانه خانه خود دعوت کرد تا یک دستورالعمل برای چیزهای عجیب و غریب را امتحان کند و به ما درسی درباره چگونگی خوردن اشکالات بدهد.

تماشا کنید |  فواید خوردن سیکادا:

الیس ام. هریس ، معروف به آشپز دیوا ، توضیح می دهد که چرا انزجار فرهنگ غربی از استفاده از حشرات در آشپزخانه جهانی نیست و به Paul Hunter از CBC نحوه آشپزی با سیکادا را نشان می دهد. 1:21

در واقع ، حشرات صبحانه سال در این کشور شده اند.

در چند هفته گذشته ، cicadas ، بخشی از اصطلاحاً Brood X ، به طور دسته جمعی از تونل های حفر شده در زمین 17 سال پیش بیرون آمده است.  این سیکاداهای خاص که اکنون حدود 15 ایالت آمریکا را به صدا در می آورد ، بزرگترین گروه از این گونه ها را روی کره زمین ایجاد می کند.

میلیاردها نفر از آنها روی بالای درختان جمع می شوند ، دیوارها را می پوشانند و پیاده روها را دفن می کنند.  برخی حتی به یقه پیراهن جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده روی می آورند.

Cicada در هنگام سوار شدن به نیروی هوایی یک روز چهارشنبه در پایگاه نیروی هوایی اندروز ، یک مکان موقت برای فرود روی یقه پیراهن جو بایدن رئیس جمهور آمریکا پیدا می کند.  (الکس براندون / آسوشیتدپرس)

هریس تأکید می کند که آنها نه تنها فراوان هستند و از هر کجا که پیدا کنید آزاد هستند – همه چیزهایی که او استفاده می کند یک شبکه میله ای خوب است – بلکه غذاهای سالم خوبی نیز هستند.

سیکادا چربی کمی دارد و سطح پروتئین آن با گوشت گاو مطلوب است.  آنها پایدار و سازگار با محیط زیست هستند.  چه چیزی را دوست نداشتن؟

به خاطر داشته باشید که اگرچه ممکن است غذا خوردن آنها در آمریکای شمالی غیر معمول باشد ، چنین حشرات – مانند جیرجیرک یا ملخ – به طور منظم در آشپزخانه های بسیاری از مناطق دیگر جهان ظاهر می شوند.

تماشا کنید |  چه عاملی در پشت عفونت ناگهانی سیکادا در شرق ایالات متحده وجود دارد؟

میلیاردها سیکادا در قسمتهای وسیعی از شرق ایالات متحده آمریکا ظاهر شده اند.  برای برخی ، ورود آنها هر 17 سال یک اتفاق طولانی مدت است که انتظار می رود. 5:48

هنوز متقاعد نشده اید که cicadas ارزش امتحان کردن را دارد؟

هریس نکاتی را برای سهولت کار با CBC News در میان گذاشت.

ابتدا ، پس از گرفتن برخی از اشکالات زنده ، فقط آنها را در یک کیسه و سپس در فریزر قرار دهید یک شب.  این به تدریج باعث کاهش سرعت متابولیسم آنها می شود و همه طی چند ساعت به آرامش می رسند.

سیکادا باید شستشو داده شود و می توان آن را قبل از خورشت خشک کرد (Paul Hunter / CBC)

وی گفت: “این روش انسانی است.”

سپس هریس سر و بالها را قطع کرده و خشک شدن بقیه را منجمد می کند ، که بدن آنها را به اندازه لقمه تبدیل می کند.

او گفت: “شما اول با چشمان خود غذا می خورید.” هیچ کس نمی خواهد به موجودی آبدار به اندازه بینی شما بپرد.

“کمتر ترسناک”

و اگرچه هنوز مانند اشکال به نظر می رسند ، اما اثر خشک شدن یخ باعث می شود تقریباً مانند قارچ خشک یا حتی جوانه بروکسل سوخته به نظر برسند.

به این ترتیب ، هریس گفت ، “این کمتر ترسناک است.”

سپس به مسابقات آشپزی می رود.

خبرنگار خارجی سی بی سی ، پل هانتر ، در سمت راست ، درسی در مورد چگونگی خوردن اشکال دریافت کرد وقتی آشپز الیس هریس ، در سمت چپ ، سی بی سی نیوز را به آشپزخانه خانه خود در ویرجینیا دعوت کرد تا نان تست آووکادو را با گوجه های موروثی و سیکاداهای سرخ شده امتحان کند.  (Sumayya Tobah / CBC)

هریس tacos cicada ، cicada nachos ، حتی خمیر cicada درست می کند.  اما برای CBC ، او نان تست آووکادو را با گوجه فرنگی های ارثی پاشیده شده با سیکاداهای سرخ شده امتحان کرد.

و برای آن پاشیدن حشرات ، نکته مهم دیگری نیز داشت.

وی به ما گفت: “طعم و مزه همه چیز هنگام خوردن اشکال است.”  “هرچه عطر و طعم بیشتر باشد ، بهتر است.”

بنابراین در حالی که سیکاداها در کره جوش می زدند ، ترد می شوند ، او موسیر خرد شده ، فلفل تند ، ریحان تازه ، گیاه خار و یک نمک و فلفل را اضافه کرد ، اما این همه بود.

همانطور که قرار بود ، روی نان تست آووکادو استراحت کنید – و او آماده خوردن بود.  حداقل او برای هر کسی که جرات انجام آن را داشته باشد آماده بود.  کاری که البته کاملاً انجام دادیم.

درست است، واقعی؟  اشتها آور بود.  حتی قسمت اشتباه.  در واقع ، آنقدر خوشمزه بود که حتی ثانیه هایی هم داشتیم.

برای همه کسانی که اکنون جرات تلاش دارند ، هریس چند دستور العمل خود را به CBC داد.  (آنها در انتهای این قطعه هستند.)

اما یک نکته مهم برای احتیاط: کسانی که به پوسته حساسیت دارند باید از آن اجتناب کنند.

آره!  من باید این را بگویم!

  نخور  # سیکادا  اگر به غذاهای دریایی حساسیت دارید ، زیرا این حشرات با میگو و خرچنگ دریایی رابطه خانوادگی دارند.   https://t.co/UBg7CwrObN    pic.twitter.com / 3qn7czNg53

& mdash؛US_FDA

 

و قبل از پخت و پز ، هریس توصیه می کند که سیکاداها کاملاً شسته شوند – به هر حال ، آنها نزدیک به دو دهه در زیر زمین بوده اند.

در غیر این صورت، نوش جان!

آشپزی سیکادا

توسط الیز هریس

محصول

Cicada باید در فریزر جمع آوری شود.  دمای سرد باعث کاهش سرعت cicadas می شود ، گویی که برای 17 سال دیگر آماده خواب زمستانی است.  پس از صید ، آنها را یک شب در یک کیسه پلاستیکی و در فریزر قرار دهید.

آماده سازی

برای آماده سازی سیکاداها برای پخت ، آنها را در صافی ریختم و یکی دو دقیقه آبکشی کردم.  تمام بقایای باقی مانده مانند آنتن ، پاهای ولگرد و آلودگی در مجرای تخلیه شسته شده و سپس توسط لیوفیلیزاسیون خشک شده تا به آن طراوت و تردی بیشتری اضافه شود.  آخرین مرحله این است که آنها را با حرارت متوسط ​​با استفاده از دستورالعمل زیر خورش دهید.

عناصر

Cicadas (هر تعداد که می توانید بگیرید)5 میلی لیتر (1 قاشق چایخوری) نمک5 میلی لیتر (1 قاشق چایخوری) روغن زیتون2.5 میلی لیتر (sp قاشق چایخوری) فلفل سیاه2 حبه سیر ، بو داده و خرد شده15 میلی لیتر (1 قاشق غذاخوری) یک قاشق غذاخوری موسیر خرد شده15 میلی لیتر (1 قاشق غذاخوری.) گیاهان تازه (جعفری ، پیاز ، ریحان)

نان تست آووکادو Cicada

توسط الیز هریس

برای cicadas:

15 میلی لیتر (1 قاشق غذاخوری) روغن زیتون 15 میلی لیتر (1 قاشق غذاخوری) موسیر5 میلی لیتر (1 قاشق چایخوری) سیر بو داده 15 میلی لیتر (1 قاشق غذاخوری) گیاهان تازه (جعفری ، پیاز) نمک و فلفل برای چشیدن

برای پخش با آووکادو:

1 آووکادو سفت و سخت 15 میلی لیتر (1 قاشق غذاخوری) آب لیمو تازه 15 میلی لیتر (1 قاشق غذاخوری) پوست لیمو 15 میلی لیتر (1 قاشق غذاخوری) پیاز تازه نمک کوشر برای طعم و مزهفلفل سیاه ترک خورده برای طعم و مزه3 حبه سیر ، بو داده و له شده 1 گوجه فرنگی رام ، خلال شده و پخته شده گلهای خوراکی 2 برش نان چند دانه ، تست شده

دستورالعمل ها

1. آووکادو را در ظرفی خراشیده و با چنگال له کنید.  آب لیمو ، نمک ، فلفل و حبه های سیر بو داده را اضافه کرده و با هم هم بزنید.  پیاز و صافی را تا کنید و کنار بگذارید.

2. برای گوجه فرنگی ، آنها را برش داده و روغن زیتون را بپاشید.  نمک و فلفل را مزه دار کنید و به مدت دو دقیقه در فر با دمای 177 درجه سانتیگراد (350 درجه فارنهایت) بپزید.

3. برای سیکادا ، روی حرارت متوسط ​​، همه مواد را برای مدت زمان یک دقیقه بپزید تا ترد شود.

4. نان تست آووکادو را جمع کنید و از نان تست به عنوان لایه پایین شروع کنید.  گوجه فرنگی تفت داده شده و سپس آووکادو پخش کنید.  روی آن را سیکادا ، پوست لیمو اضافی قرار داده و با گل های خوراکی تزئین کنید.

  • عرفان عاطفی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی