اخباری قدرت گرفته از تکنولوژی

بررسی اخبار از دید تکنولوژی

اخباری قدرت گرفته از تکنولوژی

بررسی اخبار از دید تکنولوژی

NHL 2 بازی وگاس را برای موفقیت در Colorado Graves به حالت تعلیق درآورد

 

رایان ریوز ، مهاجم وگاس ، در دو بازی NHL روز دوشنبه به دلیل رفتار بی ادبانه و غیر ورزشی رایان گریوز از کلرادو در جریان باخت 7-1 شوالیه های طلایی در بازی 1 دور دوم خود در روز یکشنبه محروم شد.

دپارتمان ایمنی NHL در اوایل روز در شبکه های اجتماعی اعلام کرد که جلسه دادرسی را با ریوز برگزار می کند ، وی جریمه تلاش برای صدمه زدن به حریف خود – گریوز – را در ساعت 8:04 از دوره سوم در یک بازی ضربات پنالتی پس گرفت.

در یک فیلم منتشر شده در وب سایت لیگ در توضیح این تصمیم ، NHL گفت که هم مقامات و هم ریوز تأیید کردند که “در هنگام رسوایی” یک تکه از موهای گریوز از ریوز برداشته شد “.  این لیگ همچنین اشاره کرد که اقدامات ریوز – رفتارهای بی ادبانه و غیرورزشی – انتقام یک ضربه قبلی از گریوز به ماتیاس جانمارک بود.

لیگ در این ویدئو گفت: “ریوز و شوالیه های طلایی اعتراف کردند که با عصبانیت از ضربه قبلی ، او از این فرصت استفاده کرد و به عنوان بازگشت به گریوز پیام داد.”  “و در حالی که برخی از اقدامات ریوز توسط یخ سازان به اندازه کافی مجازات می شود ، ترکیبی از اقدامات ریوز همراه با شرایط بازی و قصاص درگیر در بازی نیاز به نظم و انضباط بیشتری دارد.”

بخش ایمنی NHL به این واقعیت استناد می کند که این رفتار خشن و غیر ورزشی است و داستان ریوز را در نظر می گیرد – او دو بار جریمه شد و دو بار پیش از این برکنار شد.

رایان ریوز به دلیل اقداماتش در این مبارزه مقابل دروازه کلرادو به دلیل این مسابقه جریمه شد ، دلیل این کار بد رفتاری نبود.  او گروبائر را از پشت سر چک می کند و سپس گریوز را پرتاب می کند.   pic.twitter.com/y0h5LPgVH2

& mdash؛NHLSafetyWatch

چشم انداز های متفاوت

قبل از اعلام این رشته ، پیت دبوئر ، مربی وگاس به سمت ریوز ترک شد ، وی که در پیروزی میش 7 در مینه سوتا در روز جمعه از ضربه پنالتی جلوگیری کرد ، چهره ریان ساتر را به سمت دروازه فرستاد.

دبوئر در گفتگو با ریوز در حالی که تیمش تلاش می کرد تا برای بازی 2 در روز چهارشنبه جمع شود ، گفت: “برای من ، رایان یکی از تمیزترین افراد سر سختی است که من طی 12 ، 13 سال در لیگ دیده ام.”  “او یک بازیکن بدنی مرتب و تمیز است.”

بهمن با بازی گریوز که هنگام غلت خوردن کلاه ایمنی خود روی یخ انداخته شد ، هیجان زده نشد.  گریوز در طبقه پایین اقامت داشت در حالی که مربیان از او مراقبت می کردند و درگیری هایی در اطراف او ادامه داشت.

جارد بدنار ، مربی بهمن گفت: “گریوز در موقعیت آسیب پذیر است و او فقط روی او می ماند و به وضوح او را می زند.”  “بنابراین من این نمایش را دوست نداشتم. اما [DeBoer] بازیکن خود را می شناسد.  حدس می زنم اینطور نباشم [Reaves] در تلاش برای آسیب رساندن به مردم  او فقط در بازی خود قدرت دارد.

“در این شرایط بازی ، من فقط اینقدر دوست نداشتم.”

همین اتفاق برای کاپیتان بهمن گابریل لندسکوگ افتاد که پس از تیراندازی روز یکشنبه جان خود را از دست داد: “ریوز در یک مأموریت است که به نفر سوم صدمه بزند ، و این همان کاری است که می کند و می کند.”

DeBoer محافظت ارائه داد.

دبوئر گفت: “من چند چیز می دانم: دستکش هایش هرگز برداشته نمی شدند ، هیچ کس در نمایش آسیب ندید.”  “این که آیا آنها به آنچه که بین خطوط آنجا است نگاه می کنند و فکر می کنند چیزی وجود دارد که من ممکن است نبینم ، این بخش آنها است ، نه من.”

شوالیه های طلایی از ضربه بالای قفسه سینه گریوز که در دوره دوم در نزدیکی هیئت مدیره به جانمارک وارد شد خیلی راضی نبودند.  Janmark بازگشت نکرد و DeBoer روز دوشنبه هیچ به روزرسانی ندارد.

دی بوئر بعد از مسابقه گفت: “تماشای آن سخت است.”  “یک بازیکن بی دفاع ، یکی از هم تیمی های شما چنین ضربه ای می بیند ، سخت است که این احساسات را در ادامه بازی تحمل نکنید.”

درب بازکن سریال با انحراف

ماهیت یک طرفه بازی 1 غافلگیر کننده بود ، با توجه به اینکه دو تیم در طول فصل منظم به یک اندازه برابر بودند.  آنها بیشترین امتیازات لیگ را به دست آوردند ، اما بهمن به لطف شکست تساوی (پیروزی های بیشتر قانونی) ، جام روسای جمهور – همراه با برتری یخ خانگی در خارج از فصل – را به دست آورد.

خستگی شاید نقش داشته باشد.  شوالیه های طلایی پس از یک سریال طاقت فرسای دور اول با مینه سوتا ، یک روز تعطیل داشتند.  در همین حال ، بهمن پس از پاکسازی سنت لوییس از چهار بازی ، تقریباً یک هفته استراحت داشت.

کلرادو با جهش 5 بر 0 به دروازه بان رابین لنر ، که تعجب آور بود ، سرعت اولیه خود را نشان داد.  انتظار می رود مارک-آندره فلوری روز چهارشنبه به دروازه برگردد.  فلوری در هر هفت بازی مقابل وایلد به میدان رفت و در مقابل میانگین 1.71 گل به ثمر رساند.

پس از بررسی مجدد فیلم ، دبوئر اظهار داشت: “همه چیز بد نبود ، همانقدر مسخره که به نظر می رسد وقتی به نتیجه جعبه نگاه می کنید.

DeBoer اضافه کرد: “ما به اندازه کافی در فصل قرار داریم تا بدانیم که بازی خوب ما چگونه به نظر می رسد.”  “ما می دانیم که باید به چه چیزهایی دست پیدا کنیم و مسئله بازگشت به آن است.”

  • عرفان عاطفی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی