اخباری قدرت گرفته از تکنولوژی

بررسی اخبار از دید تکنولوژی

اخباری قدرت گرفته از تکنولوژی

بررسی اخبار از دید تکنولوژی

 

پس از بیش از یک سال محدودیت سفر که بیشتر کانادایی ها را تحت تأثیر قرار داده است ، سرانجام دولت فدرال تخفیف قوانین را آغاز کرده است.

اتاوا برای حذف محدودیت های سفر خود ، یک مرحله از یک روش چند فاز را آغاز کرده است.  با این حال ، دولت هشدار می دهد که این روند به تدریج انجام می شود – بر اساس داده های علمی ، نه بر اساس درخواست مردم برای بازگشایی مرزها.

در اینجا تغییراتی که به زودی اتفاق می افتد و انتظارات بیشتر برای واکسیناسیون کانادایی ها است.

مرحله 1: مسافران واکسینه شده ممکن است قرنطینه را از دست بدهند

از ابتدای شیوع همه گیر ، کانادا مرزهای خود را برای اکثر ترافیک های کوچک بسته نگه داشته و برای مسافران مجاز به 14 روز قرنطینه مجاز است.

دولت در اواخر ماه فوریه پیش بینی ها را افزایش داد و مسافران را ملزم به آزمایش COVID-19 در بدو ورود کرد و مسافران بخشی از قرنطینه خود را در هتل سپری کردند تا زمانی که نتیجه آزمایش را دریافت کنند.

اوتاوا اما روز چهارشنبه اعلام شد که تمام مسافران کاملا واکسینه شده که در حال حاضر مجاز به ورود به کانادا هستند ، به زودی می توانند از شرط قرنطینه 14 روزه ، از جمله اقامت اجباری در هتل صرف نظر کنند.  در عوض ، آنها باید شواهدی از آزمایش منفی COVID-19 را قبل از عزیمت نشان دهند ، آزمایش جدیدی را هنگام ورود انجام دهند و خود را منزوی کنند تا این تست منفی شود.

دولت هنوز تاریخی برای تغییر این قانون تعیین نکرده است ، اما می گوید امیدوار است که آن را تا اوایل ماه ژوئیه اجرا کند.

“این تغییرات فقط در صورتی انجام خواهد شد [COVID-19] تعدادی از موارد همچنان رو به کاهش است ، حتی اگر کار واکسیناسیون به خوبی ادامه یابد ، “وزیر امور بین الملل دومینیک لابلانک روز چهارشنبه در یک کنفرانس خبری به فرانسه گفت.

فای والنبرگ که در توسکانی ایتالیا زندگی می کند اما اواخر این ماه به ملاقات والدین خود در کانادا می رود ، از قرنطینه شدن در یک هتل ناامید است.  او کاملاً واکسینه شده است. (فی والنبرگ)

تغییر قانون پیش رو برای بسیاری از مسافران واکسینه شده خبر خوشامدگویی است – اما نه برای کسانی که قبل از اجرای آن به کانادا پرواز خواهند کرد.

فای والنبرگ ، که در رجینا بزرگ شده و اکنون در توسکانی ایتالیا زندگی می کند ، گفت: “احساس می کنم این مجازات کمی است و سیلی به صورتش خورده است.”

والنبرگ ، که در تاریخ 25 ژوئن برای دیدار با والدین خود به خانه پرواز کرد ، هر دو دوز واکسن AstraZeneca را دریافت کرد.

وی گفت ، او نمی تواند برنامه سفر خود را تغییر دهد و حالا با آگاهی از اینکه مسافران واکسی شده قادر خواهند بود هتل قرنطینه را از دست بدهند ، احتمالاً فقط یک هفته بعد به آنجا خواهد آمد.

والنبرگ گفت: “من فکر می کنم این خیلی ناعادلانه است.”  “من کاملا واکسینه شده ام.”

روز چهارشنبه ، پتی هیدو ، وزیر بهداشت گفت که ادارات مختلف دولتی هنوز در حال نهایی کردن برنامه های تغییر قوانین برای اطمینان از “عملیاتی شدن” آنها در ماه ژوئیه هستند.

واکسن من خوب است؟  فرزندانم چطور؟

در این زمان ، فقط مسافرانی که واکسن مورد تأیید بهداشت کانادا دریافت کرده اند – Pfizer ، Moderna ، AstraZeneca و Johnson & Johnson – مجاز به دور زدن قرنطینه 14 روزه هستند.  دولت گفت که بعداً واکسنهای دیگر علیه COVID-19 را ارزیابی و بررسی خواهد کرد.

اتاوا گفت که در حال کار بر روی گذرنامه واکسن برای مسافران نیز است و اگر تا زمان تغییر قوانین آماده نباشد ، مرزبانان کانادایی وضعیت مسافر را بر اساس مستندات خود تعیین می کنند.

هایدو هنوز نمی تواند بگوید که آیا کودکان واکسینه نشده هنگام مسافرت با والدین کاملا واکسینه شده نیاز هتل را از دست می دهند یا خیر.  تاکنون ، بهداشت کانادا فقط واکسن COVID-19 را برای این موارد تأیید کرده است سن بالای 12 سال.

هایدو روز چهارشنبه گفت: “ما خانواده هایی را که با هم سفر می کنند از هم جدا نخواهیم کرد.” قدرت و سیاست.  اما وی جزئیات بیشتری در این باره ارائه نداد و گفت هنوز جزئیات آنها ساخته نشده است.

بعدش چی؟

دولت گفته است که برنامه مشخصی برای کاهش محدودیت های اضافی سفر وجود ندارد.

هایدو گفت: “شاخص هایی که ما در حال بررسی آنها هستیم کمتر تاریخ محور و بیشتر بیماری محور هستند.”  وی گفت ، تعداد موارد ، بستری شدن در بیمارستان و میزان واکسیناسیون در دیکته کردن اقدامات بعدی اوتاوا نقش دارد.

مدیر ارشد بهداشت عمومی کانادا ، ترزا تام ، گفت: “هدف بعدی واکسیناسیون” دولت بعدی برای کاهش محدودیت های مرزی این است که 75 درصد از همه کانادایی های واجد شرایط واکسینه شوند.  در حال حاضر، فقط هفت درصد از کانادایی های 18 سال به بالا دو دوز دریافت کرد. 

مرز کانادا و آمریکا چطور؟

رویکرد تدریجی کانادا برای رفع محدودیت های سفر وجود دارد برخی از سیاستمداران آمریکایی را ناامید کرد که می خواهند طرحی را برای بازگشایی مرزهای زمینی بین کانادا و ایالات متحده ببینند که اکنون اجرایی می شود.

اخیراً حدس زده می شود که ایالات متحده قصد دارد خود این کار را انجام دهد و دوباره بازگشایی کند در 22 ژوئن – هنگامی که این توافق نامه منقضی می شود ، کشورش در مرز قاچاق بی اهمیت است.

تماشا کنید |  نگاهی به چگونگی برنامه ریزی کانادا برای کاهش محدودیت های سفر خود

دولت فدرال گفته است که به زودی محدودیت های کانادایی واکسینه شده کامل و ساکن دائمی که از سفرهای بین المللی بازگشت می کنند را کاهش می دهد. 2:14

وکیل مهاجرت ایالات متحده لن ساندرز می گوید که او با نزدیک به ده گمرک و مقامات مرزی ایالات متحده صحبت کرده است که می گویند به آنها گفته شده مرز زمینی ایالات متحده در آن تاریخ افتتاح شده است.

ساندرز که دفتر او در نزدیکی مرز کانادا در بلین ، واش واقع شده است ، گفت: “اگر امروز دو هفته با من تماس بگیرید ، اگر مرز دوباره به ایالات متحده باز نشود ، شوکه خواهم شد.”

با این حال ، دولت ایالات متحده شایعات را تکذیب کرده است.

هایدو همچنین گفت که با ایالات متحده ملاقات کرده است هفته گذشته خاویر برسرا ، وزیر بهداشت ، و آنها توافق کردند که برای هر دو کشور تهیه پروتکل های بهداشتی مشترک برای کاهش محدودیت های سفر مفید خواهد بود.

در هر صورت ، مسافران بی حوصله مرزی ممکن است به زودی اطلاعات بیشتری دریافت کنند.  به گفته برایان هیگینز ، نماینده کنگره نیویورک ، نخست وزیر جاستین ترودو و رئیس جمهور ایالات متحده جو بایدن در نشست G7 در انگلیس گفتگو خواهند کرد.

هیگینز روز پنجشنبه در طی گفت: “در نهایت ، این تنها دو تصمیم گیرنده هستند که مهم هستند.” میزگرد به میزبانی انجمن صنعت گردشگری کانادا.  “آنها می توانند تصمیمی بگیرند که بازی را تغییر دهد.”

  • عرفان عاطفی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی