اخباری قدرت گرفته از تکنولوژی

بررسی اخبار از دید تکنولوژی

اخباری قدرت گرفته از تکنولوژی

بررسی اخبار از دید تکنولوژی

استاندار اردبیل: طرح شهید سلیمانی در مهار کرونا موفق عمل کرد

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری، اکبر بهنامجو  ‌در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان مشگین‌شهر اظهار داشت: در راستای اهمیّت رفع مشکلات و مسائل اجتماعی با همکاری مسئولان و دستگاه‌های مربوطه درصدد رفع آن‌ها و دستیابی به اهداف مورد نظر در این زمینه هستیم.

 

وی با اشاره به این که به‌کارگیری حسّاسیّت و نهایت دقّت در راستای اجرای این برنامه‌ها نیز بسیار حائز اهمیّت است، بیان کرد: با توجه به این که هر گونه سهل‌انگاری در این زمینه می‌تواند دیدگاه را نسبت به نظام و انقلاب بدبین کند بنابراین نیاز است مسئولان به عنوان خادمان مردم تمام سعی و تلاش خود را در این زمینه به‌کارگیرند.

 

استاندار اردبیل ادامه داد: الگودهی برای نسل جوان در شرایط کنونی به عنوان یکی از اولویت‌های اساسی و حائز اهمیت مطرح است و در این زمینه برای کنترل آسیب‌های اجتماعی و مبارزه با آن باید اقدامات لازم و اساسی انجام یافته و با افزایش مهارت‌های زندگی با همکاری دستگاه‌های فرهنگی در این زمینه ورود پیدا کنیم.

 

بهنامجو تصریح کرد: احصاء و شناسایی مشکلات و مباحث برای حل مشکلات و آسیب‌های اجتماعی به عنوان یک اولویت اساسی و مهم مطرح است و در این زمینه باید به شکل تخصّصی در این زمینه ورود پیدا کرده و آسیب‌های اجتماعی را از سر راه برداشت.

 

وی اظهار کرد: همکاری تمامی مسئولان و دستگاه‌های اجرایی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی ضروری و لازم است و در این زمینه درصدد هستیم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود به تمامی اهداف خود دست یافته و زندگی سالم را در جامعه رقم بزنیم.

 

استاندار اردبیل ادامه داد: فرهنگ به عنوان زیربنای تمام مسائل مختلف در جامعه محسوب می‌شود و در این زمینه وظیفه داریم از دستاوردهای انقلاب اسلامی حفظ و صیانت کنیم و اگر انقلاب اسلامی انفجار نور بوده به خاطر همین است که از حوزه فرهنگ نشأت گرفته است.

 

بهنامجو ادامه داد: در حال حاضر در حوزه فرهنگی کار کردن سخت است و بسیاری از مشکلات اجتماعی ریشه در فرهنگ دارد که نیاز است در این مسائل تمرکز بیشتری انجام یابد و به همین منظور برنامه‌های مختلفی با محور آسیب‌های اجتماعی در اردبیل اجرا شده که خروجی‌های خوبی هم به دنبال داشته است.

 

وی تصریح کرد: طرح شهید سلیمانی در ایام کرونایی به صورت محله‌محور توانسته در مهار بیماری موفق عمل کند که این موضوع برای ما در حال حاضر اولویت اساسی است و درصدد هستیم با استفاده از این ظرفیت‌ها برای کمک به سلامت جامعه ورود پیدا کرده و مشکلات موجود را برطرف کنیم.

 

 مقابله با آسیب‌های اجتماعی محور اصلی فعالیت‌های دینی و فرهنگی است 

در ادامه حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل نیز بیان کرد: اولویت اساسی فعالیت‌های دینی و فرهنگی مقابله با آسیب‌های اجتماعی است که در این زمینه جزو فعالیت‌های دینی و فرهنگی قرار گرفته است و درصدد هستیم با حل مسائل فرهنگی برنامه‌ریزی‌های اصولی در این زمینه داشته باشیم.

 

وی تصریح کرد: از ظرفیت ائمه جمعه شهرستان‌ها برای جهش فرهنگی و ایجاد موج فرهنگی و دینی در جامعه استفاده می‌شود و در این زمینه از تجارب و نظرات کارشناسانه دیگران نیز استفاده می‌شود که امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های لازم و اساسی در این زمینه موفق عمل کرده و مشکلات موجود در این زمینه را برطرف کنیم.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل ادامه داد: دستیابی به اهداف گام دوم انقلاب و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی مهم‌ترین محوریت‌های نهاد نماز جمعه و سازمان تبلیغات اسلامی در حل بسیاری از مشکلات می‌تواند موفق عمل کرده و ما را در دستیابی به اهداف مورد نظر رهنمون شود.

 

جعفرزاده اظهار کرد: حفظ و دیانت از ارزش‌های اسلامی اولویت اساسی برای ما است تا بتوانیم با راهبری علمای بزرگ دینی در مسیر ولایتمداری و دفاع از آرمان‌های دینی گام برداشته و به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم که این موضوع برای ما مهم و حیاتی است.

  • عرفان عاطفی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی