اخباری قدرت گرفته از تکنولوژی

بررسی اخبار از دید تکنولوژی

اخباری قدرت گرفته از تکنولوژی

بررسی اخبار از دید تکنولوژی

برخورد جدی با عرضه‌‌ خارج از شبکه کالاهای اساسی

سیدعبدالله طباطبایی ظهر امروز در در جلسه شورای آرد و نان استان اردبیل اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالاهای اساسی در استان تمهیدات اساسی با همکاری دستگاه قضائی و نیروی انتظامی اندیشیده شده و برخورد با متخلفان و قاچاقچیان جزو اولویت‌های اساسی است.

 

وی با اشاره به کشف 100 تن آرد در استان اردبیل گفت: طبق آمار به دست آمده در طول یک ماه گذشته در شهرهای مختلف استان 100 تن آرد قاچاق کشف و ضبط شده است که در برخورد با این متخلفان هیچ کوتاهی و اغماضی در کار نبوده و به همین منظور پرونده قضائی تشکیل شده است.

 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل ادامه داد: با هماهنگی‌ها و پیگیری‌های به عمل آمده فعالیت‌های نانوایان و علی‌الخصوص دلالان به صورت ویژه نظارت و رسیدگی می‌شود و در این ارتباط عناصر دخیل در فروش آرد به صورت آزاد مورد تعقیب قضائی و انتظامی قرار می‌گیرد.

 

طباطبائی ادامه داد: به همین منظور در طول یک ماه اخیر با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شده که 100 تن آرد دولتی به صورت خارج از شبکه عرضه شده است که بدون هیچ اغماض و مماشاتی برخورد با این افراد را در دستور کار قرار داده‌ایم و متخلفان و خائنان به بیت‌المال به اشد مجازات می‌رسند.

 

وی اظهار کرد: به هیچ عنوان نانوایی‌ها حق فروش آرد به صورت خارج از شبکه و توزیع و پخت آن را ندارد و به همین منظور در راستای جلوگیری از فروش و صادرات به صورت غیرمجاز برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام می‌دهیم و متخلفان را به مقامات قضائی تحویل خواهیم داد.

 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: 5 نفر در این زمینه دستگیر شده و عوامل دخیل در این زمینه نیز شناسایی شده است که به سزای اعمالشان خواهند رسید چرا که اجازه به سودجویان و فرصت‌طلبان قابل قبول نیست و اجازه نمی‌دهیم آرد مورد نیاز نانوایی‌ها صرف مصارف دیگر شود.

 

وی بیان کرد: تخطی از قیمت مصوب نان و جلوگیری از فعالیت دلالان و سودجویان اولویت دستگاه قضائی است و به همین منظور تمام تلاش ما در این زمینه است.

  • عرفان عاطفی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی