اخباری قدرت گرفته از تکنولوژی

بررسی اخبار از دید تکنولوژی

اخباری قدرت گرفته از تکنولوژی

بررسی اخبار از دید تکنولوژی

داوطلبان برای نجات جان بیمار مبتلا به COVID تمجید کردند

 

او وقتی مضطرب بود و نفس تنگی داشت با دوچرخه به بیمارستان منتقل شد

    روز گذشته دو داوطلب COVID-19 بخاطر نجات جان یک بیمار COVID-19 در پوناپرا در اینجا تمجید شدند.

پیش از این ، ویدئویی از نشسته یک بیمار به شدت بیمار بین دو فرد PPE پوشیده که از یک مرکز مراقبت در منزل با موتور سیکلت به بیمارستان منتقل شده بودند ، در شبکه های اجتماعی منتشر شد.

این بیمار که به عنوان یک مرد 37 ساله از Ambalappuzha شناخته شده بود ، به دلیل کمبود امکانات در خانه اش برای قرنطینه ، به مرکز مراقبت از خانه در کالج مهندسی و مدیریت ، پوناپرا ، که روز گذشته توسط دستور زبان Panchapra North Punchayat رانده می شد ، رسید. خودش

صبح جمعه احساس اضطراب و تنگی نفس داشت.  پس از اطلاع از بدتر شدن سلامتی وی توسط سایر بیماران ، دو داوطلب COVID-19 ، با نام های اشوین کونجومون و رچا ، که برای صرف صبحانه به آنجا آمده بودند ، بلافاصله در آنجا حاضر شدند.  این دو نفر با کمک شخص دیگری بیمار را از طبقه سوم به طبقه همکف ساختمان هدایت کردند.  وی بعداً به بیمارستان تعاونی ساگارا در پوناپرا منتقل شد که کمتر از 100 متر با موتورسیکلت فاصله دارد.

داوطلبان وابسته به فدراسیون جوانان دموکرات هند بعداً گفتند که پس از مشاهده وضعیت بیمار ، که علائمی از ایست قلبی را نشان داد ، منتظر رسیدن آمبولانس نبودند و او را به بیمارستان مجاور منتقل کردند.

“او حدود ساعت 9 صبح احساس کمبود نفس کرد.  از آنجا که هیچ آمبولانس یا مرکز فوریت های پزشکی دیگری در این مرکز وجود نداشت ، داوطلبان او را با موتورسیکلت بیمار COVID-19 دیگر به بیمارستان منتقل کردند. ” .

به GH منتقل شد

جمع کننده منطقه A. الکساندر گفت که او گزارش دقیق از افسر پزشکی منطقه (DMO) در مورد حادثه درخواست کرده است.  آقای الکساندر گفت که هنگامی که بیمار به بیمارستان نزدیک رسید ، مقامات مطلع شدند و آنها بلافاصله آمبولانس فرستادند و بیمار به بیمارستان عمومی (GH) منتقل شد.

DMO L. Anithakumari گفت: یک تحقیق آغاز شده و یافته های اولیه با جمع کننده منطقه به اشتراک گذاشته شد.

بدون اتلاف وقت

“مرکز مراقبت از منزل در کالج مهندسی پوناپرا توسط یک گرم پنچایات اداره می شود.  نه مرکز تماس Panchayat و نه شماره تلفن های COVID-19 در منطقه از مرکز راهنمایی تماس نگرفتند.  با بدتر شدن وضعیت بیمار ، افراد در مرکز وحشت کردند و داوطلبانی که از طرف گرم پانچای تعیین شده بودند ، بلافاصله او را بدون اتلاف وقت به بیمارستان منتقل کردند.  از آنجا که فقط بیماران بدون علامت و یا علائم خفیف در مراکز مراقبت از خانه اسکان داده می شوند ، هیچ پزشک یا امکانات پزشکی در این مراکز وجود ندارد. “

  • عرفان عاطفی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی