اخباری قدرت گرفته از تکنولوژی

بررسی اخبار از دید تکنولوژی

اخباری قدرت گرفته از تکنولوژی

بررسی اخبار از دید تکنولوژی

 

هر آهنگ را به Sonu Nigam بدهید و او با سبک امضا خود آن را ساخته – او آن را آهنگین ، بدون دردسر و بدون عجله نگه می دارد.  او از جمله خوانندگانی است که برای داشتن آهنگ به یک بنر بزرگ یا فیلم احتیاج ندارد و فقط می تواند موسیقی را با اجرای بی نقص خود تحویل بگیرد.  Sonu Nigam اخیراً به Nitin Arora و Mission Oxygen پیوست – و یک جمع آوری کمک مالی مجازی ، Hope for O2 را ترتیب داد.  “من تماس های زیادی دریافت کردم که اکسیژن ، متمرکز کننده ها و تخت های مراقبت ویژه را درخواست کردم.  فهمیدم که سانچیت ، راهول ، گوتام و وارون کار خوبی با Mission Oxygen انجام می دهند ، بنابراین بلافاصله تصمیم گرفتم به آنها بپیوندم.  مردم کمک های عظیم مالی می کنند ، ما در حال حاضر 37 کرور جمع آوری کرده ایم و فکر می کنم اکنون می توانیم به هزاران نفر کمک کنیم.  من از مردم می خواهم که جلو بیایند و تا آنجا که می توانند کمک کنند. ” 

سونو نیگام در مصاحبه اختصاصی Outlook با اشیتا بهارگاوا ، در مورد سفر خود به صنعت فیلم هندی ، چگونگی تکامل صنعت موسیقی ، نقش رسانه های اجتماعی در ساختن یک هنرمند و موارد دیگر صحبت می کند.

بخشهایی از مصاحبه:

در مورد رابطه خود با “Hope for O2” چیزی برای ما بگویید.

نیتین آرورا برای من مانند یک برادر کوچک است – او و تیمش “HOPE FOR O2” را سازماندهی کردند و سعی کردند سرمایه ای برای دسترسی به اکسیژن برای این دوران وحشتناک جمع کنند.

تقریباً سه دهه گذشته است ، سفر شما چگونه بود؟

حدود سه دهه در بمبئی می گذرد ، اما طی 44 سال گذشته من روی صحنه بوده ام – من روی صحنه بوده ام ، به عنوان یک هنرمند کودک در فیلم ها بازی کرده ام ، آهنگ های زیادی خوانده ام ، من در نمایش ها بوده ام ، من قاضی ، RJ ، آهنگساز ، ترانه سرا بوده ام.

بنابراین ، این یک سفر بسیار زیبا بود.  اطمینان خاطر این است که می دانم من توانسته ام وقت زیادی را مردم دوست داشته باشم و در عین حال از نیت خیرخواهی که به واسطه آن لطف خدا نصیب من شده و از آن برخوردار شده ام لذت ببرم.

صنعت موسیقی در این سالها چگونه تغییر کرده است؟  فکر می کنید فراگیرتر از قبل شده است؟

بله ، البته ، این بارها بارها تغییر کرده است – وقتی من در سال 1991 آمدم ، دنیای دیگری بود ، چیزی بین 1995-1996 تغییر کرد ، سپس دوباره در 2006-2007 و سپس در 2010-2010 تغییر شکل داد ، بنابراین همه تغییر می کند پنج سال.

در حال حاضر ، شبکه های اجتماعی بستری را برای بسیاری از خوانندگان جوان ، آهنگسازان جوان و ترانه سرایان جوان فراهم کرده است.  آنها می توانند آهنگ های خود را منتشر کنند ، اما همه اینها با مزایا و معایب آن همراه است … هنوز هم میلیون ها هنرمند و خواننده وجود دارند که تلاش می کنند آن را عالی جلوه دهند و از جمعیت متمایز شوند.  وقتی اصلاً خلاصه می کنید ، مثل گذشته مشکل است.  با این وجود نمی توانید زمان قبل از دهه 90 و 80 را که چند خواننده چند دهه در تجارت بودند مقایسه کنید ، زیرا در آن زمان هیچ فناوری وجود نداشت.  همه بزرگان رافی سحاب ، لاتا جی ، آشا جی ، کیشور کومار ، موکش جی ، ماننا دی سحاب ، طلعت محمود جی ، موکش جی ، همانت کومار جی ، سهگل سحاب ، پانکاج مالک جی ، آنها خوانندگان بزرگ ، موسیقی دانان بزرگ ، بزرگ بودند آهنگسازان  در آن زمان هیچ فناوری وجود نداشت ، بنابراین تعداد کمی از مردم قادر به انجام کار عالی آواز خواندن و همچنین شکستن یک آهنگ سخت در یک حرکت بودند … امروز ، فناوری به یک غیر خواننده کمک می کند تا خواننده شود ، بنابراین در آنجا خیلی خواننده هستند

فکر می کنید الان به موسیقی مستقل ارزش بیشتری داده می شود؟

موسیقی مستقل بستری برای خوانندگان جوانی است که این روزها کار سینمایی پیدا نمی کنند.  به هر حال ، اگر توجه کرده باشید ، امروز فیلم های زیادی وجود دارد که بدون موسیقی ، بدون شخصیت ها ، بازیگر اصلی ، پخش می شوند ، آنها لب آهنگ ها را هماهنگ نمی کنند ، بنابراین همه چیز به تدریج تغییر می کند و موسیقی مستقل به خوبی انجام می شود زیرا برخی از شرکت های بزرگ این کار را انجام می دهند. آنها تبلیغ می کنند ، آنها هنرمند خاص خود را دارند و می خواهند آنها را بزرگتر کنند ، می خواهند به آنها اجازه دهند که کنسرت برگزار کنند ، می خواهند درصدی از درآمد خود را بدست آورند ، بنابراین این الگوی تجاری در حال حاضر است – این هنرمندان به راحتی فرصتی پیدا می کنند.

شما سفر من را می دانید – من در زندگی ام موسیقی مستقل زیادی داشته ام.  بنابراین اینگونه نیست که موسیقی مستقل در آن زمان مورد توجه قرار نگیرد ، اما امروز فرصت ها و بسترهای بیشتری وجود دارد.

قبلاً برای خوانندگان منتخب بود – من نمی خواهم مغرور به نظر بیایم ، اما – این برگزیدگان بودند که این نام را ایجاد کردند ، کسانی که به دلیل تکنیک یا هاله معروف بودند ، زیرا موسیقی مستقل بیشتر هاله ای است تا استعداد مال شماست ، این در کل هنرمند است.  موسیقی مستقل درباره آن است – استعداد مشترک در یک هنرمند. 

چه چیزی انگیزه شما را حفظ می کند؟

برای انگیزه دادن به من به افراد دیگر یا چیز دیگری احتیاج ندارم ، زیرا در طول سال ها کشور دیگری از کشور خود را کشتم که می دانستم وجود دارد اما نمی دانستم چگونه از آن استفاده کنم.  بنابراین ، در این لحظه من زندگی بسیار ساده و زیبایی را دنبال می کنم ، جایی که هیچ جاه طلبی و انگیزه بیرونی ندارم.  فقط این است که من موسیقی را تمرین می کنم زیرا به من بسیار شادی و آرامش می بخشد ، و وقتی که من ریاز را درست انجام می دهم ، این قدردانی ، سپاسگزاری ، دعایی از جهان هستی است که به من موسیقی فوق العاده ای داده است.  در عین حال ، وقتی سخت کار می کنم و تناسب اندام خود را حفظ می کنم ، به اندازه کافی با مردم برخورد می کنم ، هیچ انگیزه پنهانی ندارم ، نمی خواهم شش بسته خود را نشان دهم یا … این فقط بخشی از زندگی من است ، این چیزی است که من هستم.  من خودم انگیزه دارم.

واکنش شما در مورد ریمیکس آهنگ های شاخص فیلم هندی چیست؟

بعضی از آهنگ ها خوب هستند ، برخی از میکس ها بد هستند.  بنابراین ، بله ، در هر شکل موسیقی خوب و بد وجود دارد.

چه چیزی شما را برای امضای آهنگ جذب می کند و چه چیزی باعث می شود که آهنگ را رد کنید؟

عوامل زیادی می توانند من را به خواندن آهنگ ترغیب کنند ، اول اینکه چه کسی آهنگساز است ، چه کسی تهیه کننده و کارگردان است.  آیا من ارتعاشات خوبی با آنها دارم ، آیا من با آنها سازگار هستم ، آیا آنها با من سازگار هستند؟  و ثانیا ، من کار هنری را شایسته صدای خودم می دانم ، گاهی اوقات می تواند متعلق به یک فیلم بسیار کوچک باشد که می دانم هرگز نور روز را نخواهد دید … یا آنها حتی قبل از طلوع خورشید می میرند.  چند ترانه وجود دارد که بسیار به من نزدیک هستند ، بسیار زیبا هستند ، اما من می دانستم که فیلم ها هرگز در آینده کاری نخواهند کرد ، اما من فقط می خواستم با خودم صادق باشم و ترانه ای بخوانم که شایسته صدا و سهم من باشد. 

برای روزنامه نگاری عمیق ، عینی و مهمتر از همه مهمتر ، برای عضویت در مجله Outlook اینجا را کلیک کنید

  • عرفان عاطفی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی