اخباری قدرت گرفته از تکنولوژی

بررسی اخبار از دید تکنولوژی

اخباری قدرت گرفته از تکنولوژی

بررسی اخبار از دید تکنولوژی

 

حالا چی؟  Calgary Flames در چهار بازی آخر خود چه کاری می تواند انجام دهد تا بتواند به پروسه شباهت داشته باشد؟

این کار با وارد کردن هرچه بیشتر دیدگاه ها در تیم برای ارزیابی و پاداش دادن آنها ، ضمن حمایت از پیشرفت آنها ، شروع و پایان می یابد.

به عنوان یک پاداش اضافه شده ، او با حذف پیشکسوتان از تیم ، شانس بیشتری برای سقوط در جدول رده بندی و کسب موقعیت بهتر در درفت از محل شماره 10 ، جایی که در حال حاضر است ، به تیم می دهد.

اگر این باشگاه به اندازه کافی تصادفی باشد که در چهار بازی اخیر خود توسط کانوها از بین برود ، این احتمال وجود دارد که Flames موقعیت پیش نویس خود را به ششم ارتقا دهد.

طرفداران شعله های آتش فقط می توانند امیدوار باشند.

آنها می توانند جنبش جوانان را با وارد کردن مجدد Juuso Valimaki به تیم و دادن دقیقه قابل توجه تری به او آغاز کنند.  داریل ساتر در اولین دور شعله های آتش سنگین بود ، و این نشان می دهد که با هر کاری که روی یخ انجام می داد بسیار کند است.

آخرین بازی که به سود الیور کیلینگتون خراشیده شد ، برای والیماکی دریافت تکرارهای لازم برای اثبات اینکه واقعاً تقدیر دارد که مدافع چهار تیم در این سازمان باشد ، مهم است.

پس از شروع فصل با امید به جام Calder ، مطمئناً بذر شک و تردید در سر این فوتبالیست 22 ساله کاشته می شود ، چیزی که او می تواند با بازی راه خود را پیدا کند.

اکنون آن را بازی کنید و آن را بسیار بازی کنید.

تنها بازیکنی که باید در این قسمت کثیف دقیقه بیشتری از Valimaki بگیرد کیلینگتون است.

سفر این جوان 23 ساله چیزی جز یک خط مستقیم نیست ، تا جایی که مطمئناً تعجب می کند که آیا آینده ای در کلگری وجود دارد؟

در صورت تصمیم شعله های آتش برای دریافت غرامت برای محافظت از مارک جیوردانو ، نماینده آزاد محدود قطعاً نامزدی است که در تابستان امسال از سیاتل برکنار خواهد شد.  به هر حال ، اکنون زمان آن فرا رسیده است که کیلینگتون را با حجم کاری سنگین بار بیاوریم و همچنان ناسازگاری های موجود در بازی را که باعث افزایش صعود او در صفحات می شود ، با برخی از نظم ها اصلاح کنیم.

کانر مکی نماینده آزاد محترم تیم بود که بهار سال گذشته از دانشگاه انصراف داد و سازمان از دیدن او برای اولین بار به عنوان یک حرفه ای در این تیم پیشی نمی گرفت.  او سه بازی با شعله های آتش انجام داد ، اما به طور قابل توجهی باید برای AHL آماده شود ، جایی که او در 27 بازی با سه گل و 16 امتیاز همه مدافعان هیت را هدایت کرد.

او به زحمت نمی تواند بلافاصله از تیم تاکسی تماس بگیرد ، زیرا چپ دست 24 ساله یک بازیکن آزاد است که “تابستان” را دوباره امضا می کند با ظاهری که برای یک مکان در حال جنگ است فصل آینده لیست کنید.  با راه اندازی NHL این فرآیند را اکنون شروع کنید.

در مقابل ، شعله های آتش در واضح ترین تبلیغات در آخرین بازی ، زمانی که گلن گائودین را به عنوان مرکز خود از خط چهارم شروع کردند ، جهش کرد.  این بازیکن 24 ساله ، با فقط 6 شروع مسابقات NHL امسال ، با اولین امتیاز NHL خود پاداش گرفت.

گاودین زیرنویس Flames AHL را در جشن گرفتن نتایج سال گذشته هدایت کرد و به نظر می رسید امسال قبل از اینکه فصل کوتاه فرصت هایش را خرد کند ، در کنسرت افتتاحیه شرکت کند و به پشتیبانان باتجربه تیم تاکسی یک مزیت بدهد.

با خراش دادن چند جانباز برای تعادل صفحه ، Gawdin باید دقیقه و نقش های قابل توجهی پیدا کند ، که باید شامل یک قتل جنایی باشد.

مدت هاست که مدیریت شعله های آتش از خود می پرسد که آدام روژیچکا چگونه می تواند قاب شش فوت و 203 پوندی خود را در مسابقات لیگ ملی فوتبال پرتاب کند و اکنون آنها فرصتی پیدا کرده اند.  این بازیکن 22 ساله که در ابتدای فصل گرما چهار بازی سه امتیازی متوالی داشت ، آزار دیده از شهرت به دلیل عدم سازگاری ، شایسته دیدن پسران بزرگ است.

او در این فصل در نتیجه هیت را هدایت کرد و یک جلسه پیش فصل خوب با شعله های آتش داشت ، که این امر او را به یکی از بهترین چشم اندازهای سیستم تبدیل می کند.  بیایید نگاهی به چگونگی تناسب مجموعه مهارت های او با بهترین های جهان بیندازیم.

این همچنین زمان مناسب برای جذب متیو فیلیپس برای اولین بازی NHL است.  این بازیساز 54 کیلویی پیش از این فراخوانده شده بود ، اما هنوز آرزوی خود را در مورد NHL تحقق خواهد بخشید.

این زمان مناسب برای فهمیدن این است که آیا مهاجم مینیاتوری ، که اعداد مشابه اندرو مانگیاپین در خردسالان دارد ، می تواند راهی برای مقابله با شانس و ترکیب با غول های NHL پیدا کند.  این همچنین به عنوان پاداش سرباز خوب بودن در سه سال گذشته در خردسالان محسوب می شود.

بدیهی است که هیچ دلیلی ندارد که Jacob Markstrom یک دقیقه دیگر بازی کند و به لوئیس دومینگو فرصت طولانی منتظر اولین بازی با شعله های آتش را بدهد.

اگر مدیریت معتقد باشد که آرتیم زاگیدولین در دو فصل کوتاه حضورش در “Heat” به اندازه کافی پیشرفت کرده است ، بازیکن سابق شبکه KHL نیز باید حداقل یک شروع را شروع کند تا ببیند که راحت است.

  • عرفان عاطفی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی