اخباری قدرت گرفته از تکنولوژی

بررسی اخبار از دید تکنولوژی

اخباری قدرت گرفته از تکنولوژی

بررسی اخبار از دید تکنولوژی

صرفه‌جویی ۲۰ درصد در کنسانتره خوراک دام مهیا شد

خط میکرونایزرفلیکر در کارخانه خوراک دام با هدف بالا رفتن مولفه‌های کیفی شیر دام راه اندازی شد.

 

وی افزود: سابق خوراک دام از جمله جو و ذرت و دیگر نهاده‌های دامی آسیاب و با علوفه آمیخته می‌شد اما درصدد شدیم به جای آسیاب کردن؛ ابتدا نهاده‌ها پخته و سپس فلیک و یا در اصطلاح عامیانه پرک شود.

 

وی بیان داشت: در این خط تولید مغز نهاده‌ها با اشعه مادون قرمز پخته شده و ضمن مخلوط شدن با علوفه به دام داده می‌شود. به خاطر کیفیتی که در خوراک دام به وجود می‌آید سبب می‌شود با آزادسازی پروتئین در معده دام، شیردهی در دام به لحاظ کمی و کیفی افزایش پیدا کند.

 

فرزادنیا یادآور شد: ما با راه‌اندازی این خط تولید در کارخانه توانستیم 20 درصد در کنسانتره خوراک دام صرفه‌جویی کنیم.

 

وی از ورود به عرضه مستقیم محصولات پروتئینی و بدون حضور دلال در سال جاری خبر داد و گفت: در این راستا دو فروشگاه واقع در ابتدای بولوار پیروزی و میدان دانشجو جهت ارائه محصولات پروتئینی با قیمتی مناسب ایجاد کردیم.

 

مدیر عامل موسسه دامپروری صنعتی آستان قدس رضوی اشاره داشت: با توجه با تاکیدات مقام معظم رهبری نسبت به رسیدگی به معیشت مردم در بحران‌های اقتصادی و مالی، یکی از دغدغه‌های آستان قدس رضوی ارائه محصولات پروتئینی با کیفیت و با قیمتی مناسب برای مردم بود که با احداث این دو فروشگاه و حذف دلالان توانستیم محصولاتی با قیمتی مناسب در اختیار مردم قرار دهیم.

 

وی با بیان اینکه کشتار و بسته بندی  مناسب  و بهداشتی  زیر نظر دستگاه‌های نظارتی در انتهای  زنجیره عرضه مستقیم محصولات ما است، گفت: امیدواریم بتوانیم با عرضه محصولات سالم و باکیفیت وهمچنین با قیمتی مناسب حقوق مصرف کننده را رعایت و گامی در جهت خدمت به زائران و مجاورین آقا علی بن موسی الرضا(ع) برداریم.

 

مدیرعامل موسسه دامپروری صنعتی آستان قدس رضوی ادامه داد: اگر پخته شدن نهاده‌های دامی با بخار صورت بگیرد فضا از رطوبت آب اشباع می‌شود بنابراین با راه‌اندازی خط میکرونایزرفلیکر در کارخانه بر آن شدیم که پخت را با اشعه مادون قرمز انجام دهیم.

  • عرفان عاطفی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی