اخباری قدرت گرفته از تکنولوژی

بررسی اخبار از دید تکنولوژی

اخباری قدرت گرفته از تکنولوژی

بررسی اخبار از دید تکنولوژی

فیلم‌های سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در اردبیل اکران می‌شود

عبدالله بحرالعلومی عصر امروز ردر جمع خبرنگاران اظهار داشت: نمایش فیلم‌های سی ‌و نهمین جشنواره فیلم فجر از 15 بهمن ماه و با توجه به شیوع ویروس کرونا با سی درصد ظرفیت سالن‌های نمایش در استان اکران می شوند.

 

وی افزود: ششمین دوره جشنواره فیلم فجر استانی در شهرستان‌های اردبیل و پارس‌آباد به اجرا درمی‌آید و سینماهای قدس و انقلاب در اردبیل همچنین سینما انقلاب پارس‌آباد میزبان فیلم‌های بخش سودای سیمرغ این دوره از جشنواره خواهند بود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل بیان کرد: همه 16 فیلم حاضر در بخش سودای سیمرغ جشنواره از 15 تا 22 بهمن‌ماه در هر سه سینمای یاد شده اکران خواهند شد.

 

بحرالعلومی تصریح کرد: فروش بلیت به صورت اینترنتی صورت می‌گیرد و سینماها بر اساس دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا با حداکثر 30 درصد از ظرفیت خود میزبان تماشاگران خواهند بود.

 

روانبخش نایب پاشایی در این زمینه اظهار داشت: این تعداد سکه تقلبی از سوی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نمین کشف و ضبط شده که برابر اعلام کارشناسان باستان‌شناسی، فاقد ارزش تاریخی و فرهنگی هستند.

 

وی با بیان اینکه میراث فرهنگی با تنظیم شکایت‌نامه‌ای پیگیر موضوع شده است، افزود: سکه‌های تقلبی کشف شده به نیت سوء و با قصد کلاهبرداری از روی سکه‌های اصل دوره اسلامی ساخته شده است و سودجویان به دنبال سوء‌استفاده از این سکه‌ها بوده‌اند.

  • عرفان عاطفی

نظرات  (۱)


وبلاگ خوبی دارید 

امید وارم بهترین هارو داشته باشید

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی