اخباری قدرت گرفته از تکنولوژی

بررسی اخبار از دید تکنولوژی

اخباری قدرت گرفته از تکنولوژی

بررسی اخبار از دید تکنولوژی

سرهنگ سید حجت فتاحی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل از تداوم محدودیت تردد شبانه در سرتاسر استان خبر داد و اظهار داشت: مهم‌ترین هدف از اجرای محدودیت های تردد شبانه از 9 شب تا 4 صبح، مشارکت مردم در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا است.

 

وی بیان کرد: هیچ‌گونه انطباقی بین عرض معابر شهری با تعداد خودروهایی که تردد می‌کنند وجود ندارد که درصدد هستیم مشکلات موجود در این زمینه را به حدأقل برسانیم.

 

رئیس  پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل گفت: نبود سیستم‌های هوشمند ترافیکی در سطح شهرهای بزرگ استان، کار پلیس را در انجام وظایف محوله سخت کرده است چرا که این مشکلی اساسی در حل مشکلات ترافیکی و بهره‌مندی از سیستم هوشمندسازی است که باید مورد توجه واقع شود.

 

فتاحی ادامه داد: در کنار اعمال قانون و جریمه رانندگان متخلف، باید مشوق‌هایی را نیز برای رانندگان قانونمند تدوین کنیم تا در این زمینه همکاری و مشارکت رانندگان و ترددکنندگان بیشتر و نتیجه‌بخش‌تر شود که این موضوع برای ما به عنوان یک اولویت اساسی و مهم مطرح است.

 

وی تصریح کرد: بیشترین دلیل تصادفات درون شهری با 39 درصد در 10 ماهه نخست امسال عدم توجه به جلو بوده است و بیشترین بازه زمانی تصادفات درون شهری در ساعات 12 تا 14 ظهر و 18 تا 20 شب بوده است.

 

رئیس  پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل گفت: در بحث برخورد با تخلفات رانندگی، استان اردبیل رتبه سوم کشور را دارد که درصدد هستیم در راستای کاهش تصادفات درون‌شهری و نیز به حدأقل رساندن میزان فوتی‌ها به صورت قابل قبول عمل کرده و به اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

  • عرفان عاطفی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی