اخباری قدرت گرفته از تکنولوژی

بررسی اخبار از دید تکنولوژی

اخباری قدرت گرفته از تکنولوژی

بررسی اخبار از دید تکنولوژی

مشکلات اقتصادی را در سوء‌مدیریت می‌دانیم

سید حسن عاملی در دیدار با اعضای ستاد دهه فجر اردبیل اظهار داشت: بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی خودکفایی در عرصه‌های مختلف، پیشرفت‌های علمی و اینکه ملت برای خود تصیم بگیرد است و این دستاوردها به سادگی به دست نیامده است. 

 

 وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام خمینی (ره) گفت: عزت و اقتدار اکنون کشورمان در سایه خون شهدای والامقام رقم خورده است و ما قدردان خون شهدا هستیم.

 

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: هم اکنون کشورمان از لحاظ علمی پیشرفت فوق‌العاده‌ای کرده ‌و در تولید تکونولوژی‌های نوین، ماهواره‌ها، زیر دریایی‌ها و همچنین در حوزه های مختلف پیشگام بوده و به دستاوردهای بزرگی دست یافته است.

 

عاملی تصریح کرد: در حوزه صنایع دفاعی نیز کشورمان به پیشرفت‌های قابل توجهی دست یافته است و هم چنین در فراهم کردن زیرساخت‌ها از جمله برق، آب، گاز اقدامات قابل توجهی در کشور به وجود آمده است.

 

وی افزود: مهمترین وظیفه ستاد دهه فجر این است که دستاوردهای انقلاب اسلامی را به نسل امروزی به ویژه جوانان و نوجوانان انتقال دهد و به این نسل از طریق برنامه‌های مختلف اعلام کند که این انقلاب برای چه و چگونه بوجود آمده است.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه استان اردبیل افزود: صدا و سیما نیز باید با مطرح کردن این سوال که انقلاب اسلامی چگونه به وجود آمده ‌و برای چه انقلاب کرده ‌از جوانان بپرسد و در این زمینه صدا و سیما باید پیشگام باشد.

 

عاملی تصریح کرد: با وجود توطئه‌ها و نقشه‌ها و تحریم‌ها دشمنان، کشورمان در برابر تمامی این نقشه‌ها ایستاد و آن‌هارا خنثی کرد و تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کرد و روز به روز بر پیشرفت کشورمان افزوده می‌شود.

 

وی افزود: با وجود اینکه دشمنان انقلاب فشار حداکثری برای ملت ایران به وجود آوردند ولی کشومان با اتکا و توانمندی خود تصمیم گیرنده بودند و به هیچ کشوری وابسته نیست.

امام جمعه اردبیل بیان کرد: دشمنان به صورت حساب شده ‌در صدد مخدوش کردن انقلاب اسلامی و ‌انقلاب هستند ولی چهره انقلاب روشن است و با هوشیاری و بصیرت مردم تمام نقشه‌های دشمنان به یاس و نا امیدی تبدیل شده است.

 

عاملی گفت: از مشکلات اساسی در کشور مشکل اقتصادی و سوء مدیریت است که انتظار مردم این است که با مدیریت و تدبیر این مشکلات برطرف شود و عزت و اقتدار ملت ایران در عرصه‌های مختلف حفظ شود.

 

 رئیس شورای انقلاب اسلامی نیز گفت: همزمان با دهه فجر 2000برنامه در مناطق مختلف استان برگزا خواهد شد.

  • عرفان عاطفی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی