اخباری قدرت گرفته از تکنولوژی

بررسی اخبار از دید تکنولوژی

اخباری قدرت گرفته از تکنولوژی

بررسی اخبار از دید تکنولوژی

محمدمحسن مصحفی ظهر امروز در افتتاحیه نمایشگاه آثار برگزیده دو سالانه ملی نقاشی شاهنامه در موزه بزرگ خراسان، ضمن تبریک ایام یوم الله دهه فجر، اظهار کرد: برگزاری این نمایشگاه، در آگاهی بخشی از هویت ملی و دینی نقش مهمی را ایفا کرده است.

 

معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد افزود: ادبیات از بخش‌های مهمی است که نباید از آن غافل شویم.

 

مصحفی تاکید کرد: ادبیات ایران حرف‌های زیادی در دنیا برای گفتن دارد. قله ادبیات ایران همه ستارگان درخشان را در خود جای داده است و آموخته با فضایل اخلاقی و دینی است.

 

وی تصریح کرد: خوشبختانه در این نمایشگاه از همه شهرهای کشور، نقاشان برجسته‌ای شرکت کردند و این نمایشگاه در سال‌های گذشته سابقه نداشته است.

 

برنامه‌های تبلیغی ویژه زائران غیر ایرانی

در دهه مبارک فجر برای زائران غیرایرانی حرم مطهر نیز برنامه‌های به زبان‌های اردو، عربی، انگلیسی و آذری پیش‌بینی شده است.

 

"به سبک روح الله" عنوان ویژه برنامه گفت‌وگو محوری است که به همت مدیریت امور زائران غیر ایرانی و با حضور اساتید مطرح بین‌المللی اردو زبان تدارک دیده شده و از بستر فضای مجازی، شبکه‌های سراسری قرآن، افق و شبکه‌های جهانی ولایت و هدایت پخش می‌شود.

 

"تاثیرات انقلاب اسلامی"، "امام خمینی(ره) و نقش رهبری در اسلام"، "سیره سیاسی و اجتماعی ائمه اطهار(ع)" و "ثمرات پیروزی انقلاب اسلامی" از جمله موضوعات این ویژه برنامه است. تدارک و پخش برنامه هایی به زبان های عربی، انگلیسی و آذری در قالب سخنرانی، بیان احکام، زیارت، وبینار و مداحی نیز از دیگر اقدامات مدیریت امور زائران غیر ایرانی در دهه فجر انقلاب اسلامی است.

  • عرفان عاطفی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی