اخباری قدرت گرفته از تکنولوژی

بررسی اخبار از دید تکنولوژی

اخباری قدرت گرفته از تکنولوژی

بررسی اخبار از دید تکنولوژی

نقش مهم رسانه‌ها در ایجاد تامل بین جوامع بشری و فرهنگ‌سازی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: به جرات می‌توانیم بگوییم که در خصوص آمار کرونا، جزو استان‌هایی بودیم که حتی یک مورد هم غیرواقعی منتشر نشد که بر اساس اطلاعات رسیده، حدود 15 میلیون دوز واکسن خریداری شده و تا اواخر بهمن توزیع خواهد شد.

 

 گروه‌های پر خطر و کادر درمان در اولویت دریافت واکسن کرونا 

 

وی اظهار کرد: گروه‌های پر خطر و کادر درمان در اولویت دریافت واکسن کرونا هستند که در صورت عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی دچار پیک بیماری خواهیم شد و شرایط کمی سخت می‌شود.

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: رسانه‌های بومی نقش مهمی در آرامش جامعه ایام کرونا داشتند و اگر نبود تلاش همه جانبه رسانه‌ها شاید امروز وضعیت جامعه به لحاظ شیوع کرونا آمار و وضعیت دیگری را نشان می‌داد.

 

  نقش مهم رسانه‌ها در ایجاد تامل بین جوامع بشری و فرهنگ‌سازی 

حبیب‌زاده ادامه داد: امروز اصلی‌ترین نقش را در ایجاد تامل بین جوامع بشری و فرهنگ‌سازی در تمامی عرصه را رسانه‌ها ایفا می‌کنند و رسانه‌ها در فرهنگ سازی رعایت پروتکل‌های بهداشتی به خوبی در طول این یکسال فعالیت کردند.

 

وی اظهار کرد: به مردم استان اطمینان می‌دهم که در اعلام آمار کرونایی، حتی یک مورد نیز به صورت تعمدی اشتباهی صورت نگرفته است و در یک سال اخیر بیشتر انرژی دستگاه‌های اجرایی کشور در بحث کرونا صرف شده است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل افزود: در روزهای اخیر دستگاه‌های سی‌تی‌اسکن  بیمارستان‌های شهدای پارس‌آباد، امام رضای اردبیل و ولیعصر مشگین‌شهر در حال نصب شدن است و در روز های اخیر قرار داد نصب دستگاه MRI در بیمارستان فاطمی اردبیل و بیمارستان شهدای پارس آباد انعقاد شد.

 

حبیب‌زاده تصریح کرد: مخزن 20 تنی اکسیژن در بیمارستان امام (ره) اردبیل نصب شده و در حال حاضر در بیمارستان های امام رضا و بیمارستان فاطمی در حال نصب است.

 

 

  • عرفان عاطفی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی