اخباری قدرت گرفته از تکنولوژی

بررسی اخبار از دید تکنولوژی

اخباری قدرت گرفته از تکنولوژی

بررسی اخبار از دید تکنولوژی

هاریانا اجازه می دهد بازپرداخت GST برای کمک های Covid پرداخت شود

 

دولت هاریانا اجازه بازپرداخت مالیات کالاها و خدمات پرداخت شده توسط شرکت ها ، سازمان های غیردولتی و افراد را برای خرید 15 مورد از جمله واکسن Covid ، تزریق رمدزیویر ، ونتیلاتور و سیلندرهای اکسیژن را که آنها به طور رایگان به دولت ایالتی یا ایالتی اهدا کرده اند ، پرداخت می کند. بیمارستان های شاغل

هاریانا اولین کشوری است که چنین آرامشی را فراهم می کند.

این مرکز قبلاً برای واردات مواد کمکی مربوط به Covid که در خارج از هند برای توزیع رایگان اهدا یا دریافت شده است ، GST یکپارچه (IGST) را رها کرده است.

“برای تشویق چنین تلاشهایی ، لازم است که در جهت منافع عمومی ، اهدای مواردی را که در جدول ضمیمه این جدول وجود دارد ، با بازپرداخت GST (از جمله بخشهای دولتی ، مرکزی یا IGST) ، در صورت وجود ، قبلاً به موارد مشابه مربوط به کوید ، “دولت ایالت در بیانیه ای که توسط ET مشاهده شد گفت.

این کمک ها همچنین شامل کمک های مالی به بیمارستان یا م institutionسسه ای می شود که از طرف دولت هاریانا مجاز به دریافت چنین مطالبی از طریق اداره اجتماعی بهداشت و خانواده این ایالت است.

  • عرفان عاطفی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی