اخباری قدرت گرفته از تکنولوژی

بررسی اخبار از دید تکنولوژی

اخباری قدرت گرفته از تکنولوژی

بررسی اخبار از دید تکنولوژی

کل اینترنت هزینه رایگان Google و Facebook را پرداخت می کند

 

گوگل و فیس بوک سر و صدای زیادی در مورد چگونگی استفاده رایگان از سرویس های اصلی آنها ایجاد می کنند.  و این درست است ، آنها هستند.  اما آنچه آنها تأکید نمی کنند نقش آنها در گران کردن تقریباً هر چیز دیگری است که ما بصورت آنلاین مصرف می کنیم.

به تمام دیواره های پرداخت و خدمات پولی که در اینترنت توزیع می شوند ، فکر کنید.  اخبار ، فیلم ها ، موسیقی و حتی جریان های نمایشی اکنون با پرداخت هزینه اشتراک در دسترس هستند.  آخرین نمونه ، توییتر است که هفته گذشته اعلام کرد قصد دارد محصولی پولی به نام “Super Follows” را در نظر بگیرد ، جایی که کاربران می توانند بابت توییت های “حق بیمه” و سایر مطالب از پیروان خود هزینه بگیرند.  این اقدام راهی برای کاهش وابستگی این شرکت به درآمد تبلیغاتی است – پول قابل قبولی که فقط توسط گوگل و فیس بوک جذب می شود.

سال گذشته ، گوگل و فیس بوک 74 درصد از 300 میلیارد دلار هزینه جهانی برای تبلیغات اینترنتی را پس زدند.اعتبار:گتی

اگر قدرت آنلاین و درآمد تبلیغاتی مرتبط همچنان در این دو سیستم عامل متمرکز است ، انتظار داشته باشید آنچه را که در جاهای دیگر وب تماشا می کنید ، می خوانید یا به آن گوش می دهید ، هزینه زیادی برای شما ایجاد کند.

پیش از این ، تبلیغات اینترنتی به تمام رسانه های مصرفی ما از تلویزیون و رادیو گرفته تا مجلات و روزنامه ها یارانه می داد.  این مدل با تبلیغات راه خود را به وب باز کرد و باعث شد که انتظار داشته باشیم محتوای آنلاین رایگان باشد.  به عنوان مثال ، سازمانهای جدید با این امید کاذب که با توجه بیشتر به داستانهای آنها درآمد بیشتری از طریق تبلیغات بنری که نمایش می دهند ، هزینه ای را از خوانندگان دریافت نمی کنند.

در دهه اخیر ، این پول تبلیغاتی عمدتا برای جستجوی غول ها و شبکه های اجتماعی صرف شده است.  طبق شورای جهانی تحقیقات تبلیغات ، سال گذشته ، گوگل و فیس بوک 74 درصد از 300 میلیارد دلار (384 میلیارد دلار) هزینه شده در سراسر جهان را برای تبلیغات آنلاین جمع کردند.  این به همه افراد دیگری که برای تأمین مخارج زندگی خود به تبلیغات مختلط اعتماد می کردند واگذار شد.

شارژ کردن

تبلیغات همیشه سودآورتر از فروش صرف به مصرف کنندگان بوده است.  بازگشت به سال 2006 نیویورک تایمز به ازای هر اشتراک به طور متوسط ​​534 دلار از خوانندگان هزینه می گیرد در حالی که از طریق تبلیغات 1064 دلار به ازای هر مشترک اضافه می شود.  اسناد به ندرت مجبور بودند قیمت دکه های روزنامه خود را افزایش دهند زیرا در عوض آنها می توانستند از آگهی دهندگان درآمد بیشتری کسب کنند ، غالباً خیلی زودتر از تورم.

اکنون این امتیاز برای غول های فناوری محفوظ است.  از سال 2017 ، فیس بوک تقریباً درآمد متوسط ​​مصرف کننده خود در ایالات متحده و کانادا را به دو برابر افزایش داده و به 159 دلار در سال رسانده است ، و در صورت لزوم تبلیغات بیشتری را نشان می دهد و قیمت ها را افزایش می دهد.  تحلیلگران انتظار دارند کل درآمد فیس بوک تا سال 2024 دوباره دو برابر شود و به 176 میلیارد دلار برسد.

از دیدگاه مصرف کننده ، می توانید استدلال کنید که جستجو و شبکه های اجتماعی باید رایگان باشد – به هر حال ، آنها ابزارهایی هستند که تقریباً همه از آنها استفاده می کنند – در حالی که سرویس های خاص تر باید قیمت گذاری شوند.  Super Follows و Substack توییتر ، که اشتراک خبرنامه را برای نویسندگان جداگانه در اختیار شما قرار می دهد ، به شما امکان می دهد تا هزینه مورد نظر خود را پرداخت کنید: وقتی یک نفر ممکن است مایل باشد برای توییت های تجارت ارز شخصی هزینه کند ، دیگری ممکن است هزینه یک خبرنامه اختصاص داده شده به آشپزی بدون گلوتن را پرداخت کند. .

  • عرفان عاطفی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی