اخباری قدرت گرفته از تکنولوژی

بررسی اخبار از دید تکنولوژی

اخباری قدرت گرفته از تکنولوژی

بررسی اخبار از دید تکنولوژی

‌گفت‌وگوی خواندنی تسنیم با راننده تاکسی "شکلاتی" مشهد

مظاهری با اشاره به اینکه مردم همیشه از این حرکت استقبال خوبی داشته‌اند گفت: مسافرانم همیشه پس از نوشیدن دمنوش و شکلات با روحیه بسیار خوبی از خودروی من خارج می‌شوند که باعث انگیزه مضاعف من است.

 

مظاهری که متولد شهرستان تربت حیدریه است، حدود 32 سالی است که پس از ازدواجش به مشهد نقل مکان کرده و شغلش را از معلمی در آموزش و پرورش به رانندگی تاکسی تغییر داده است.

 

وی می‌گوید که ایده تاکسی شکلاتی برای نخستین بار در ذهن خودش ایجاد شده و این کار را در راستای خدمت رسانی هرچه بهتر به مجاورین و زائرین امام مهربانی ها انجام می‌دهد.

 

مظاهری در خصوص تقدیر از اقداماتش از سوی تاکسیرانی مشهد گفت: هیچگاه کاری را برای تقدیر انجام نداده است اما محبی رئیس سازمان تاکسیرانی مشهد و مسئولین فرهنگی این سازمان مورد تشویق و تقدیر قرار گرفته است و باعث دلگرمی او در راه خدمت به همشهریان و زائرین امام رضا علیه السلام باشند.

 

مظاهری هیچگونه نگاه مادی به کارش ندارد و معتقد است همین لبخند و حال خوب مسافرانش پس از پیاده شدن، باعث برکت فراوان در رزق و روزی او شده است.

 

پذیرایی او تنها شامل حال مشتریانش نم‌یشود و صبح ها پیش از آغاز کارش از پاکبانان و کارگرانی که در مسیرش قرار دارند، نیز پذیرایی میکند.

 

مظاهری می‌گوید تاکنون علاوه بر شهرهای مختلف کشورمان، از نقاط و قاره های مختلف دنیا نیز مسافرانی داشته است که بسیار از مهمان نوازی و پذیرایی او تشکر و تقدیر به عمل آورده‌اند.

  • عرفان عاطفی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی