اخباری قدرت گرفته از تکنولوژی

بررسی اخبار از دید تکنولوژی

اخباری قدرت گرفته از تکنولوژی

بررسی اخبار از دید تکنولوژی

130 هزار مورد بازدید از اماکن و محل‌های تجمع کرونایی

حبیب‌زاده تصریح کرد: تا به امروز حدود 130 هزار بازدید از اماکن و محل‌های تجمع کرونایی در استان اردبیل انجام گرفته و آزمایشگاه PCR  در استان اردبیل افتتاح شده و همه آزمایش‌ها در خود استان اردبیل انجام می‌شود.

 

وی ادامه داد: نگاه دانشگاه علوم پزشکی به رسانه‌ها، نگاه رابط بین مردم  مسئولان است‌، رسانه در آموزش نقش اساسی دارد و بدون رسانه در زندگی تقریباً فلج می‌شویم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل افزود: برای نخستین بار در کل دنیا مصرف اکسیژن رشد بالایی کرد از این بابت در بیمارستان امام مخزن 20 تنی اکسیژن نصب شده است. 

کمبود ماسک و مواد ضدعفونی کننده نداریم 

 

حبیب‌زاده ادامه داد: در مرحله نخست کرونا بحث کمبود ماسک و مواد ضد عفونی کننده مطرح بود، اما با همت تمامی دستگاه های متولی به 7 کارخانه مجوز تولید مواد ضدعفونی کننده صادر شد و در مدت کوتاهی بازار استان اشباع شد که جزو 8 استان اول هستیم که از کمک‌های سازمان بهداشت جهانی استفاده کردیم‌.

 

وی اظهار کرد: ایجاد 20 مرکز که فقط بیماران کرونایی مراجعه کنند که این 20 مرکز بیماران سرپایی را رصد می‌کنند  و بار کاری بیمارستان‌ها را کاهش داده است و الان در فاز آرامش هستیم اما مراکز بهداشتی آرام نیستند و از اطرافیان هر بیمار مثبت،10 نفر را رصد می‌کنیم.

 

حبیب‌زاده تصریح کرد: حدود 130 هزار بازدید از اماکن و محل های تجمع داشته‌ایم‌ و در بعضی موارد رعایت پروتکل ها مناسب بوده و در برخی موارد از رعایت پروتکل ها رضایت نداریم و این میزان در رعایت پروتکل ها حالت شناور دارد.

 

وی اظهار کرد: اگر وضعیت تا 1 اسفند آبی بماند ، به پیک چهارم نمی‌رسیم و تعیین رنگ بندی شهرها بر اساس فرمول‌های کاملا علمی است و به فاکتور های متعددی بستگی دارد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل افزود: گران فروشی داروها جز خط قرمز ماست و در بررسی های دقیق ، میزان گران فروشی بسیار اندک است.

 

 رضایی بنا، معاون درمان دانشگاه: دستگاه MRI بزودی در بیمارستان فاطمی اردبیل نصب و راه اندازی می‌شود،  مخزن 20 تنی اکسیژن در بیمارستان امام (ره) اردبیل نصب شده و در حال حاضر در بیمارستان های امام رضا و بیمارستان فاطمی در حال نصب است.

  • عرفان عاطفی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی