اخباری قدرت گرفته از تکنولوژی

بررسی اخبار از دید تکنولوژی

اخباری قدرت گرفته از تکنولوژی

بررسی اخبار از دید تکنولوژی

 

Toronto Blue Jays اعلام کرده است که از 15 ژوئن برای بازی انتشار New York Yankees ، ظرفیت خود را در Sahlen Field برای طرفداران کاملا واکسینه شده افزایش می دهد.

لیبراسیون گفت: “بلو جیز با مقامات محلی از جمله وزارت بهداشت کار کرده است تا ظرفیت نشستن را به طور ایمن به 45٪ برساند ، که 66٪ آن در بخش های کاملا واکسینه شده است ، در حالی که 34٪ در غلاف های از نظر جسمی دور است.”

پیش از این ، Blue Jays اعلام کرده بود که ظرفیت نشستن آنها مطابق با دستورالعمل های CDC و همچنین دستورالعمل های ایالت نیویورک تا 35 درصد امکان پذیر است.

اگرچه طرفداران دیگر ملزم به پوشیدن صورت در کاسه نشیمن در فضای باز Sahlen Field نیستند ، اما Blue Jays از شرکت کنندگان می خواهد که آنها را در محیط داخلی بپوشند و به طرفداران که واکسینه کامل نشده اند پیشنهاد دهند هر زمان صورت خود را بپوشند.

این نیاز به ماسک بر روی طرفدارانی است که به شناسه متناسب با سابقه واکسیناسیون COVID-19 آنها احتیاج دارد ، زیرا برای ورود طرفداران فن دیگر به آزمایشات COVID-19 نیازی نیست.

  • عرفان عاطفی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی